Asculta glasul inimii si cauta!

joi, 8 iunie 2017

Mi-e dor de ...

Mi-e dor de dulcele cant
am valurilor ce se izbesc de coasta
si de lumina Soarelui de vara

ce ocrotea intreaga plaja

Mi-e dor de iluziile mele spulberate
ce au zburat impreuna cu pasarile 

care cautau o alta tara,unde iluzia
persista chiar si toamna

Mi-e dor de tine,amintire
ce m-au facut sa vars
lacrimi de safire
si acuma ma rascolesti
inima-mi parjolesti

Mi-e dor de frageda campie

a tineretii fericire
cand mi se parea totul frumos
si Soarele si Luna pe dos
cand orice visam

se implinea
si copilaria parea grea

Mi-e dor de cartea

impreuna cu care am crescut
si multe povesti am ascultat
noapte de noapte am cascat

Mi-e dor de Luna singuratica
ce ne pazea ca un parinte
asteptand resemnata sa vina
Soarele de dimineata
ce spala orice fata


Mi-e dor de zambete
ce semanau cu fragii
ce-i culegeam cu ani in urma
visand la nemurirea
aceea a bucuriei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu