Asculta glasul inimii si cauta!

miercuri, 7 iunie 2017

Plâng...

Plang caci imi amintesc
de momente pline de emotie
ce debordau de bucurie
rasete si dansuri efemere
clipele ce au plecat printre stele

Plang dupa anii ce-au trecut
dupa bucuria ludica se s-a dus
plang si lacrimile imi brazdeaza chipul
si ochi imi reflecta nisipul
nisipul ce a ajuns inima mea
dusa ce amintirea a zburat
fragmente lucide
imi reapar in ochi
si lacrimi de foc
se scurg din cei ochi

Amarul e amar
si trecatoare e fericirea
apoi ramane doar agonia
Plang si degeaba plang
caci ea nu se mai intoarce
a plecat departe
a trecut de mult de state

Plang si imi amintesc
cum era acum putin timp
inainte ca ea sa plece
si plang odata ce timpul trece
si o astept sa se intoarca
Oh tu amintire
din cauza ta ochii imi murdaresc fata
ce mai ieri suradea dimineata
Plang stiind ca Luna a rasarit
Si multe popoare s-au unit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu